Hi! Welcome To Ravika Maghda's Zone. This is My Life and This Is My Rule.enjoy :D
Hello
Welcome to my blog. im Ravika Maghda, i loves anime in a positive way. enjoy the view and have fun, i hope some information in my blog is usable for you. follow me on twitter @Ravikamaghda :D
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
Agustus 2011 | Juli 2012 | Agustus 2012 |

Kepulangan salsabila syahira *jiaaaah
eskimgoyeng

Music
Music Here!

About Me
Written at Jumat, 05 Agustus 2011 | back to top

kenalkan namaku Ravika Maghda kebanyakan temanku panggil aku vika yaaah ini pertama kali aku buat blog jadi tolong di maklumi kalo isinya gak jelas dan bukan hal-hal penting. Aku seorang wanita *hueek yg masih duduk di kelas 1 smk. aku sekolah dii hmmm tebak aja sendiri yah sekolahku cukup terkenal kok haha :D. blog ini belum terisi info" penting sih cuma kegiatanku minggu" ini aja. rencana mau ngasih info tentang anime ! oia im anime's freak jadi kalo ada yg ingin ditanyakan tentang anime atopun jepang tolong komen yah entar aku post  :). jadi untuk sementara nikmati dulu yg ada di blogku yg sangat plain dan sederhana ini. enjoy ! :D