Hi! Welcome To Ravika Maghda's Zone. This is My Life and This Is My Rule.enjoy :D
Hello
Welcome to my blog. im Ravika Maghda, i loves anime in a positive way. enjoy the view and have fun, i hope some information in my blog is usable for you. follow me on twitter @Ravikamaghda :D
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
Agustus 2011 | Juli 2012 | Agustus 2012 |

Ngowohnya Salsabila Syahira
Eskimgoyeng Session 2
Fate Stay Night
Diary Of a Wimpy Kid
Fairy Tail
Holiday
About Me
Kepulangan salsabila syahira *jiaaaah
eskimgoyeng

Music
Music Here!

Lebaran
Written at Rabu, 22 Agustus 2012 | back to top

Minal Aidin Walfaidzin mohon maaf lahir dan batin :") hari yang ditunggu-tunggu setelah bulan Ramadhan :D lain dan tidak bukan Lebaran ! so tentu saja sebagai seorang hamba allah a.k.a islam aku ngerayain sama temen temen dan keluarga besar tersayang lebaran tahun lalu sama keluarga mama jadi tahun ini sama keluarga ayah jadi singkatnya aku dan keluarga ayah bersilaturahmi.habis keliling kerumah keluarga, aku dan keluarga sempet ngambil foto bareng cekidot :


ya kurang lebih itulah yang aku lakukan di hari pertama lebaran :D semept mampir ke icha juga secara icha darah gua #elaaaah hari pertama lebaran bener-bener terrasa pegel kakinya boooo. tapi gapapa lah setahun sekali :D aku banyak kegiatan di lebaran kedua sih sama temen temen soalnya nanti dilanjut yaaaak adios